fredag den 15. februar 2013



Siden sidst har jeg; Bestået den frygtelige eksamen jeg læste op til sidst jeg gav livstegn fra mig herinde på bloggen, jeg er næsten halvvejs med teorien til kørekortet, jeg har sendt min kæreste afsted ind til militæret, savnet ham helt ind til knoglerne og været frustreret fordi jeg ikke kunne vende mig til at, han ikke hele tiden var i nærheden (sørgeligt, jeg ved det). været i København med min familie, shoppet alt for lidt, men godt og drukket meget lækkert kaffe. Jeg har også fået nyt ''job'' som jeg glæder mig meget til, jeg skal dog lige tage en uddannelse på et par dage, men så kan jeg kalde mig selv indoor cycling (spinning) instruktør, det er sgu da for sejt. og når ja, så går det også af helvedes til med min træning, men det bliver bedre fra på mandag, ikke? ;) - i morgen vil jeg vise mine få men lækre køb her på bloggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar