mandag den 28. oktober 2013


Ham her har fulgt mig trofast i snart 4 år, han har holdt mig i hånden, kysset mig i nakken, kysset mig i håret, sendt mig blikket, holdt mig tæt når jeg har været ved at bryde sammen når jeg har været aller mest ked af det. Han har sendt mig mange sms'er også midt om natten bare for at fortælle mig at han elsker mig til månen og tilbage. Han har revet mig i håret og kaldt mig dum. Men han har også aet mig på kinden og sagt at jeg er den smukkeste i hans verden. Han er blevet ved med at tro på mig, når jeg selv har givet op for længst. Han har kysset mig på kinden og holdt på min mave når den har gjort ondt. Vi har sunget lille nørd når vi har været på køretur, vi har kysset i Alanya, vi har holdt hinanden i hånden, vi har kysset i regn og i sne. Jeg har skældt ud og været unfair, jeg har kysset ham på kinden, på munden og i panden, jeg har sagt til ham at han aldrig må forlade mig, for der er ikke noget i hele verden der er mere rigtigt end ham og jeg. Jeg elsker ham mere end noget og jeg havde aldrig troet at jeg nogensinde ville komme til at føle noget for nogen som er så STORT! det er ubeskriveligt. Du og jeg, altid os to<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar